09 april 2014

Bloggtorka

Halloj alla goingar!!!
Här är det lite bloggtorka eller mycket kanske man kan säga. Här hemma har det inte hänt så mycket på inredningsfronten annat än att vi har installerat två luftvärme-pumpar. Förhoppningsvis sänker vi elräkningen per månad från 5000 till 3000.
Hos min mamma har det däremot hänt mer. Jag har målat en bubbelgum-rosa fondvägg i rummet där mammas kontaktbarn bor. Allt är tjejigt och lite prinsessigt. Eftersom jag har två pojkar så lever jag ut mina rosa flickrums-drömmar :-).
Min ena lillebror har flyttat hemifrån för bara ett par veckor sedan , han bor nu i ett toppenmysigt litet hus inne i Uppsala. Hoppas han kommer att trivas där.
I hans gamla rum har jag nu gjort vardagsrum och ett litet bibliotek till mamma och min plastpappa.
Bilder kommer på det. Ångrar att jag inte tog bilder innan jag började måla och fixa.
Min yngsta lillebror bor hemma ett tag till i ett litet hus på tomten. Där har han och jag byggt staket till han lilla trapp. Har även byggt ett soffbord och möblerat fint hos honom. Ska hjälpa honom med tapetsering och målning också.

Glömde ju bort att jag faktiskt har målat knutbrädor och fönsterfoder på huset vi bor i. Förhoppningsvis blir det bra väder i helgen så jag kan fortsätta med det röda.

Min yngsta son har börjat blogga igen efter ett uppehåll på fyra år. Nu är det inte lego och bilar det bloggas om utan alla fina bilder han tar med systemkameran han fick i höstas.
Ni får kika in till honom och titta på hans fina bilder på våra bushundar.
Hampus fotoblogg

Inga kommentarer: